WordPress Service

Wybierz plan, który Ci pasuje



Wspieramy każdą responsywność strony

Najczęściej zadawane pytania

Co się stanie kiedy SLA nie jest wykonane

W przypadku kiedy SLA nie jest wykonany w 90 % firma Magic-IT nie pobiera kosztów w następnym miesiącu. Raport SLA wysyłany jest na życzenie klienta, za miesiąc poprzedni.

O co chodzi w "Criticality"

"Criticality" ma wpływ na to, które bilety ITSM są brane pierwsze pod uwagę w kolejkach działów wsparcia. Najniższe "Criticality" to very low, najwyższe to Very High


Co dodatkowo zawiera WordPress service

WordPress Service są prowadzone tak zwane zmiany/projekty standaryzacyjne. Są to zmiany, które mają na celu dostosowanie do globalnych standaryzacji. Takie zmiany/projekty standaryzacyjne są w większości bezpłatne. Jest to na przykład przejście z http na https (bezpłatne chyba że klient zażyczy sobie wykupienie certyfikatu SSL zamiast bezpłatnego certyfikatu www.letsencrypt.org).

Co dodatkowo zawiera WordPress service

WordPress Service są prowadzone tak zwane zmiany/projekty standaryzacyjne. Są to zmiany, które mają na celu dostosowanie do globalnych standaryzacji. Takie zmiany/projekty standaryzacyjne są w większości bezpłatne. Jest to na przykład przejście z http na https (bezpłatne chyba że klient zażyczy sobie wykupienie certyfikatu SSL zamiast bezpłatnego certyfikatu www.letsencrypt.org).


Jaki jest minimalny okres wsparcia?

Minimalny okres wsparcia wynosi 1 rok. Jeżeli umowa zostanie wypowiedziana w czasie trwania kontraktu, opłata za jego skrócenie wynosi 50% pozostałych (planowanych) faktur. Okres wypowiedzenia wynosi 1 miesiąc.

Nie jestem przekonany. Czy przewidziany jest okres próbny?

Przewidziany jest również okres próbny. Można przetestować nasze wsparcie. Podpisuje się z nami umowę i można od niej odstąpić do miesiąca od czasu rozpoczęcia wsparcia. W tym wypadku płaci się tylko za wykorzystany miesiąc.