Service Desk

  • "Nie obawiaj się tego, że ludzie kradną od ciebie pomysły. Obawiaj się tego, jak przestaną."
    Jeffrey Zeldman
    A List Apart Publisher
  • "Podążaj za wizją nie za pieniędzmi. Pieniądze i tak do ciebie przyjdą"
    Tony Hsieh
    Zappos CEO
  • "Wartość pomysłu leży w jego używaniu"
    Thomas Edison
    General Electric Co-founder

Czym jest Serwis Desk?

Serwis Desk to szybki kontakt ze specjalistami z różnych dziedzin informatyki. Od pierwszej linii wsparcia technicznego, która pozwoli w bardzo szybki i precyzyjny sposób naprawić drobne usterki komputerowe do drugiej linii wsparcia, która specjalizuje się w danej dziedzinie informatyki.

Jakie korzyści przynosi Serwis Desk dla twojej firmy?

Serwis desk pozwala na szybkie i niezwykle precyzyjne naprawienie usterki komputerowej.


Dlaczego jest to ważne w mojej firmie?


Napotkali się na pewno Państwo z takimi problemami, jak ustawienie drukarki, aby wszyscy pracownicy mogli z niej drukować, naprawa aplikacji, która się nie otwiera w środowisku Windows na jednym komputerze. Jeżeli to się dzieje tylko wewnętrznie w firmie, to jakoś można to przeboleć. Natomiast jeżeli dzieje się to na widoku klienta to jest to już dosyć spore pogorszenie wizerunku Państwa firmy. Jeżeli jest to reinstalacja systemu to komputer jest brany do serwisu albo technik przyjeżdża na miejsce (jest to niestety kosztowne). Natomiast jeżeli jest to aplikacja, to zazwyczaj jest to naprawiane przez niewyszkolonego pracownika, który przeczyta rozwiązanie problemu w wyszukiwarce. To oczywiście jest rozwiązanie, ale nie zawsze poprawne, ponieważ nie znając się na technologi, można stworzyć jeszcze większy i bardziej kosztowny problem (np. odzyskiwanie danych).

Czy nie łatwiej jest zadzwonić na Serwis Desk albo napisać e-maila do Magic-IT gdzie konsultant prześle instrukcje, albo podłączy się zdalnie i naprawi usterkę?


Jak zgłaszane są usterki?

Usterki mogą być zgłaszane drogą e-mailową, telefoniczną, bądź przez aplikacje internetową zwaną ITSM. To Państwo oraz Państwa pracownicy decydują, która droga jest optymalna do danej sytuacji.

Każda usterka ma swój numer referencyjny, a każdy sprzęt informatyczny ma swój CI (czyli nazwę identyfikacyjną). Dzięki systemowi ITSM można podpatrzeć, z jakimi usterkami borykają się w tej chwili Państwa pracownicy oraz który sprzęt najbardziej zawodzi w Państwa firmie. Taki podstawowy raport można samemu wygenerować albo zlecić naszej firmie bardziej szczegółowy raport.

Każda usterka ma swój priorytet, tak jak Państwa zadania w firmie są ważniejsze i mniej ważne. Dzięki priorytezacji usterek najpierw naprawiane są usterki, które powodują straty finansowe, albo straty wizerunkowe Państwa firmy. Aczkolwiek to Państwo najlepiej wiecie, co jest najważniejsze, wiec zawsze można podwyższyć priorytet usterki.

Poważne usterki (na dwóch najwyższych priorytetach) są dodatkowe przekazywane do departamentu, który sprawdzi co spowodowało daną usterkę i co zrobić, aby nigdy więcej ta usterka nie wystąpiła.


Najważniejsze zalety

Całodobowe wsparcie techniczne

24 godziny 7 dni w tygodniu, to gwarancja tego że państwa problem zawsze zostanie dostrzeżony na czas.

Zgłoszenia przez telefon

które znacznie skracają czas poradzenia sobie z nagłym problemem z państwa systemem informatycznym.

Zgłoszenia przez e-mail

to najlepsza i najwygodniejsza forma kontaktu z Serwis Deskiem. Odpowiedź na każdą wiadomość gwarantowana.

Lokalny technik

w razie skomplikowanych kłopotów lokalny technik jest dostępny na państwa wezwanie. Nasz specjalista upora się na miejscu z najtrudniejszymi problemami.

System raportowania problemów

nasz profesjonalny system raportowania problemów to przejrzysta i dostępna dla państwa baza informacji o statusie oraz złożoności państwa zgłoszeń.

Portal pierwszej pomocy

nasz profesjonalny system raportowania problemów to przejrzysta i dostępna dla państwa baza informacji o statusie oraz złożoności państwa zgłoszeń.

Wsparcie platformy Windows

Pełna obsługa popularnego systemu operacyjnego Microsoft Windows zarówno na komputerach osobistych jak i serwerach.

Wsparcie platformy Linux

i powiązanych z nią programów, łącznie z migracją z Windowsa na wybraną dystrybucję Linuxową oraz jej późniejszą obsługą

Obsługa znanych aplikacji

w tym aplikacji typu biznes. Dodatkowo w portalu pomocy informacje na temat korzystania z zaawansowanych funkcji.

Gwarancja poziomu obsługi

na wysokim poziomie, która zapewni państwu spokój i pewność, że państwa problemy zostaną rozwiązane z odpowiednią starannością.

Bezpieczne dane

Państwa dane na temat firmy i problemów są w pełni bezpieczne i niedostępne dla osób postronnych czy konkurencji.

Niskie koszty serwisu

w porównaniu wynajmowaniem na własną rękę osób potrzebnych do całodobowej obsługi państwa infrastruktury informatycznej.

Plany abonamentowe

Do każdej strony 3 miesięczna gwarancja

Bądź pewny tego, że zlecenie zostanie wykonane poprawnie.

Powered by themekiller.com anime4online.com animextoon.com apk4phone.com tengag.com moviekillers.com