WebService

  • "Nie obawiaj się tego, że ludzie kradną od ciebie pomysły. Obawiaj się tego, jak przestaną."
    Jeffrey Zeldman
    A List Apart Publisher
  • "Podążaj za wizją nie za pieniędzmi. Pieniądze i tak do ciebie przyjdą"
    Tony Hsieh
    Zappos CEO
  • "Wartość pomysłu leży w jego używaniu"
    Thomas Edison
    General Electric Co-founder

Czym tak naprawdę jest WebService?

WebService jest usługą wsparcia technicznego Państwa strony internetowej czy też aplikacji webowej znajdującej się na Państwa stronie internetowej. Wiemy, iż nie sztuką jest, aby stworzyć aplikację webową, ale sztuką jest, aby ta aplikacja działała zawsze i wszędzie. Dlatego w Magic-IT uruchomiliśmy usługę, która pomoże Państwu w bezawaryjnej obsłudze aplikacji. No oczywiście rozumiemy, iż to jest praktycznie nie możliwe, ponieważ zawsze zdarzają się sytuacje gdzie aplikacja nie będzie działać. Dlatego dzięki usłudze monitoringu Państwo oraz my dowiemy się o tym szybciej niż Państwa klienci. A dzięki temu, nawet jeżeli aplikacja przestanie działać sprawimy, iż nie będzie to widoczne dla Państwa klientów, a tym samym nie utracicie Państwo na wizerunku waszej firmy.


Co wyróznia drużynę WebService?


Drużyna WebServices to część Serwis Desku Magic-IT. Ta drużyna specjalizuje się w technologiach informatycznych z zakresu Web Developmentu. Drużyna ta nie tylko serwisuje aplikacje webowe, ale również bierze czynny udział przy tworzeniu aplikacji. Tak jak całość Serwis Desku, tak i drużyna WebServices podlega pod ITIL v3 (Information Technology Infrastructure Library), czyli kodeks postępowania dla działów informatyki. ITIL jest zbiorem zaleceń, jak efektywnie i skutecznie oferować usługi informatyczne.


Za tak niewielką cenę otrzymuje się tak wiele korzyści

Plany abonamentowe

Podsumowanie serwisów

Serwisy w wersji postawowej

Występują w każdym pakiecie

Serwisy w wersji zaawansowanej

Występują w pakiecie Silver oraz Gold.


 
 

Najczęściej zadawane pytania dotyczące WebService.

1Naprawa usterki w takim czasie wydaję się być za długa.
W Magic-IT podajemy gwarantowane parametry usługi, co oznacza, iż po tym czasie Magic-IT musi zapłacić adekwatną karę za niewykonanie usługi na podanym parametrze. Nie oznacza to iż dopiero po danym czasie usterka jest przez nas przyjęta. Oznacza to iż do danego dnia usterka musi zostać rozwiązana. Działa to na zasadzie priorytetu usterki. Jeżeli wykupią Państwo pakiet brązowy oznacza to dla nas, iż nie jest wymagany bardzo wysoki priorytet na usterkę, którą Państwo zgłosicie. Co nie oznacza, iż będzie to na niskim priorytecie. Będzie na niższym niż wyższy pakiet Web Service. Usterka zostanie przez nas naprawiona niezwłocznie, ale tak jak w każdej firmie są pewne priorytety. Jeżeli w kolejce do naprawy usterki będziecie Państwo pierwsi to usterka może zostać naprawiona nawet w ciągu 15 minut.
2Czy usterka powodująca brak wyświetlania strony internetowej będzie na wyższym priorytecie niż zwykła usterka, ale zgłoszona przy wykupieniu wyższego pakietu WebService.
Odpowiedź brzmi nie. Jeżeli usterka uniemożliwia przeglądanie strony internetowej bądź wpływa na wizerunek Państwa firmy to taka usterka jest dla nas na najwyższym priorytecie. Nazywamy to Outage. Oczywiście taki Outage ma u nas bardzo mały czas na naprawienie usterki. Proszę pamietać, iż wizerunek Państwa firmy jest również wizerunkiem naszej.

Custom code w WebService?

1Co oznacza limit znaków?
Limit znaków określa jak duża ma być aplikacja, którą mamy dla Państwa stworzyć. Oczywiście nie liczymy znaków co do jednego (chociaż aplikacja nam na to pozwala). Jeżeli napisanie aplikacji będzie wymagać 1 700 znaków to wykonamy ją tak jakby miała ona 1 500 znaków (czyli bez dodatkowych kosztów).
2Skąd mam wiedzieć ile znaków będzie miała aplikacja i czy nie będę musiał/musiała do aplikacji dopłacić?
Zawsze przed stworzeniem aplikacji obliczamy ile mniej więcej znaków będzie wymagała aplikacja. Jeżeli podamy liczbę znaków, która będzie za mała to oczywiście zrobimy to tak jakby aplikacja miała właśnie tyle znaków. Jeżeli ilość znaków będzie za duża a dokupili Państwo dodatkowe znaki to pula tych znaków albo przechodzi na następne zamówienie, albo zwracamy Państwu nadpłatę za zapłacone znaki. Oczywiście w czasie zamówienia aplikacji również możliwość modyfikacja tego, co ma tak naprawdę robić aplikacja (np. dodanie dodatkowej funkcjonalności) - jesteśmy na to nastawieni i wiemy, że aplikacji ma służyć Państwu, a nie Państwo macie pracować na aplikacji. Dlatego przy wszelkich takich modyfikacja będą Państwo poinformowani czy będzie wymagana dopłata za dodatkowe znaki (czasami, nawet jeżeli jest to nieznaczna zmiana to nawet jeżeli będzie tych znaków więcej to nie będziemy państwa narażać na dodatkowe koszty.
3Czy ilość znaków Custom Code przepada z miesiąca na miesiąc?
Odpowiedź brzmi nie. Rozumiemy, iż nie każdego miesiąca wpada się na genialny pomysł jak usprawnić swoją pracę. Dlatego znaki Custom Code sumują się na 3 miesiące wstecz. To oznacza, iż np. po 3 miesiącach mają Państwo w przypadku pakietu Gold nie 1 500 znaków, ale 4 500 tysiąca. Za pomocą takiej ilości znaków można swoją stronę internetową zmienić w fajną interakcyjną aplikacje webową. Jest oczywiście jedno, ale. Mianowicie jeżeli użyje się znaków w mniejszej ilości to cała pula przepada. Na przykład: stworzono aplikację, która zawiera 2 500 znaków, a pula wynosiła 4 500 znaków, wtedy uznaje się, że wykorzystano 4 500 znaków.
4Czy można wziąść pule znaków Custom Code na przyszły miesiąc?
I tak i nie. Według regulaminu nie. Natomiast rozumiemy, iż Państwu może zabraknąć te dodatkowe 1 500 znaków na aplikację, a aplikacja musi powstać na ten miesiąc, a nie na następny. Staramy się zawsze wyciągać pomocną dłoń dlatego warto nas poinformować o takim fakcie i w 90% przypadków odpowiedź brzmi tak.

Monitoring w WebService?

1Skąd będę wiedzieć, czy monitorujecie moją stronę?
Praktycznie każdą usterkę widzi nasze oprogramowanie monitorujące. Jeżeli usterka zostanie wykryta i potwierdzona (niestety tutaj nie możemy wyjawić jak wygląda weryfikacja) to automatycznie zostaje zalogowany bilet w naszym systemie informatycznym gdzie zgłaszane są usterki (nazwygamy go systemem ITSM). Do systemu ITSM mają Państwo dostęp o każdej porze. W tym systemie widać nie tylko zgłoszoną awarię ale również pracę naszych zespołów w celu naprawy usterki. Można również dodać swoją uwagę dla drużyn.
2Co jeśli monitoring nie wykryje usterki, natomiast wykryje ją jeden z moich pracowników?
Żadna aplikacja nie jest idealna. Staramy się udoskonalać naszą aplikację, ale pewnych usterek aplikacja na dzień dzisiejszy nie będzie mogła wykryć. Na przykład złe wyświetlanie strony na komórkach przez Google Chrome. Strona np. może nie wyświetlić jakiegoś elementu i jest to wina interpretacji kodu przez przeglądarkę. W takim razie wystaczy, iż pracownik wyśle na nasz adres e-mailowy taką informację, a my zajmiemy się taką usterką tak jakby monitoring ją wykrył.

Hosting, a WebService?

1Skąd będę wiedzieć czy dany WebService będzie działał na moim hostingu?
Wystarczy podać nam nazwę hostingu oraz pakiet. My zweryfikujemy czy dany pakiet będzie działał (czasami zdarza się, iż pewne funkcjonalności są blokowane przez hostingodawców). Jeżeli zweryfikujemy i będziemy w błędzie to mogą Państwo odstąpić od umowy bez żadnych konsekwencji.
2Gdzie jest granica kiedy za naprawę usterki jest odpowiedzialne Magic-IT, a gdzie hostingodawca?
Ta granica niestety się przesuwa i jest zależna od tego, jak dużo pozwoli nam hostingodawca. Jeżeli danej usterki nie jesteśmy w stanie naprawić z powodu braku dostępów to za Państwa zgodą kontaktujemy się z hostingodawcą i informujemy co zostało zrobione oraz o jaką akcję prosimy ze strony hostingodawcy.

Do każdej strony 3 miesięczna gwarancja

Bądź pewny tego, że zlecenie zostanie wykonane poprawnie.

Powered by themekiller.com anime4online.com animextoon.com apk4phone.com tengag.com moviekillers.com