
Wybierz plan, który Ci pasuje

WordPress Service Bronze
Hosting wliczony w cenę
...
20 dni roboczych
Service Level Agreement - incident - rozwiązanie (czas liczony kiedy akcja jest po stronie Magic-IT)
...
12 dni roboczych
Service Level Agreement - Major incident - rozwiązanie (czas liczony kiedy akcja jest po stronie Magic-IT)
...
30 dni roboczych
Service Level Agreement - Service Requests - wykonanie (czas liczony kiedy akcja jest po stronie Magic-IT)
...
60 dni roboczych
Service Level Agreement - Request for change (RFC) -wykonanie (czas liczony kiedy akcja jest po stronie Magic-IT)
...
E-mail (pomoc)
Zgłaszanie usterek
...
Brak
Custom Code WordPress przydzielany co rok
...
Nie wliczone w cenę
Środowisko developerskie (DEV)
...
Nie wliczone w cenę
Środowisko testowe klienckie (UAT)
...
Tak
Monitoring dostępności strony internetowej
...
100 PLN/miesięcznie/netto
Do każdej wtyczki WordPress, która nie jest domyślnie wspierana doliczamy dodatkowe 5 PLN/miesięcznie/netto
WordPress Service Silver
Hosting wliczony w cenę
...
10 dni roboczych
Service Level Agreement - incident - rozwiązanie (czas liczony kiedy akcja jest po stronie Magic-IT)
...
6 dni roboczych
Service Level Agreement - Major incident - rozwiązanie (czas liczony kiedy akcja jest po stronie Magic-IT)
...
20 dni roboczych
Service Level Agreement - Service Requests - wykonanie (czas liczony kiedy akcja jest po stronie Magic-IT)
...
30 dni roboczych
Service Level Agreement - Request for change (RFC) -wykonanie (czas liczony kiedy akcja jest po stronie Magic-IT)
...
E-mail (pomoc)
Zgłaszanie usterek
...
3000
Custom Code WordPress przydzielany co rok
...
Wliczony w cenę x 1
Środowisko developerskie (DEV)
...
Nie wliczone w cenę
Środowisko testowe klienckie (UAT)
...
Tak
Monitoring dostępności strony internetowej
...
200 PLN/miesięcznie/netto
Do każdej wtyczki WordPress, która nie jest domyślnie wspierana doliczamy dodatkowe 5 PLN/miesięcznie/netto
WordPress Service Gold
Hosting wliczony w cenę
...
5 dni roboczych
Service Level Agreement - incident - rozwiązanie (czas liczony kiedy akcja jest po stronie Magic-IT)
...
3 dni roboczych
Service Level Agreement - Major incident - rozwiązanie (czas liczony kiedy akcja jest po stronie Magic-IT)
...
10 dni roboczych
Service Level Agreement - Service Requests - wykonanie (czas liczony kiedy akcja jest po stronie Magic-IT)
...
15 dni roboczych
Service Level Agreement - Request for change (RFC) -wykonanie (czas liczony kiedy akcja jest po stronie Magic-IT)
...
E-mail (pomoc)
Zgłaszanie usterek
...
6000
Custom Code WordPress przydzielany co rok
...
Wliczony w cenę x1
Środowisko developerskie (DEV)
...
Wliczony w cenę x1
Środowisko testowe klienckie (UAT)
...
Tak
Monitoring dostępności strony internetowej
...
300 PLN/miesięcznie/netto
Do każdej wtyczki WordPress, która nie jest domyślnie wspierana doliczamy dodatkowe 5 PLN/miesięcznie/netto
Wspieramy każdą responsywność strony




Najczęściej zadawane pytania
Co się stanie kiedy SLA nie jest wykonane
W przypadku kiedy SLA nie jest wykonany w 90 % firma Magic-IT nie pobiera kosztów w następnym miesiącu. Raport SLA wysyłany jest na życzenie klienta, za miesiąc poprzedni.
O co chodzi w "Criticality"
"Criticality" ma wpływ na to, które bilety ITSM są brane pierwsze pod uwagę w kolejkach działów wsparcia. Najniższe "Criticality" to very low, najwyższe to Very High
Co dodatkowo zawiera WordPress service
WordPress Service są prowadzone tak zwane zmiany/projekty standaryzacyjne. Są to zmiany, które mają na celu dostosowanie do globalnych standaryzacji. Takie zmiany/projekty standaryzacyjne są w większości bezpłatne. Jest to na przykład przejście z http na https (bezpłatne chyba że klient zażyczy sobie wykupienie certyfikatu SSL zamiast bezpłatnego certyfikatu www.letsencrypt.org).
Co dodatkowo zawiera WordPress service
WordPress Service są prowadzone tak zwane zmiany/projekty standaryzacyjne. Są to zmiany, które mają na celu dostosowanie do globalnych standaryzacji. Takie zmiany/projekty standaryzacyjne są w większości bezpłatne. Jest to na przykład przejście z http na https (bezpłatne chyba że klient zażyczy sobie wykupienie certyfikatu SSL zamiast bezpłatnego certyfikatu www.letsencrypt.org).
Jaki jest minimalny okres wsparcia?
Minimalny okres wsparcia wynosi 1 rok. Jeżeli umowa zostanie wypowiedziana w czasie trwania kontraktu, opłata za jego skrócenie wynosi 50% pozostałych (planowanych) faktur. Okres wypowiedzenia wynosi 1 miesiąc.
Nie jestem przekonany. Czy przewidziany jest okres próbny?
Przewidziany jest również okres próbny. Można przetestować nasze wsparcie. Podpisuje się z nami umowę i można od niej odstąpić do miesiąca od czasu rozpoczęcia wsparcia. W tym wypadku płaci się tylko za wykorzystany miesiąc.