
Wybierz plan, który Ci pasuje

WordPress Service Bronze
- Hosting wliczony w cenę
- Naprawa usterek nie majacych wpływu na wszystkich użytkowników (gwarancja naprawy do 20 dni roboczych)
- Naprawa usterek mających wpływ na wszystkich użytkowników (gwarancja naprawy do 12 dni roboczych)
- Standardowe zmiany na stronie (gwarancja wdrożenia do 30 dni roboczych)
- Niestandardowe zmiany na stronie internetowej wymagające dodatkowej dokumentacji (gwarancja wdrozenia do 60 dni)
- Zgłaszanie usterek za pomocą e-mail
- Doładowanie custom code (usługa programisty)
- Środowisko deweloperskie (DEV) - kopia strony gdzie można testować wtyczki oraz nowe funkcjonalności bez widoczności dla użytkowników
- Środowisko testowe klienckie (UAT) - kopia strony gdzie można testować zmiany na stronie (bez wymaganego kontaktu z Magic-IT)
- Monitoring dostępności strony internetowej
WordPress Service Silver
- Hosting wliczony w cenę
- Naprawa usterek nie majacych wpływu na wszystkich użytkowników (gwarancja naprawy do 10 dni roboczych)
- Naprawa usterek mających wpływ na wszystkich użytkowników (gwarancja naprawy do 6 dni roboczych)
- Standardowe zmiany na stronie (gwarancja wdrożenia do 20 dni roboczych)
- Niestandardowe zmiany na stronie internetowej wymagające dodatkowej dokumentacji (gwarancja wdrozenia do 30 dni)
- Zgłaszanie usterek za pomocą e-mail
- Miesieczne doładowanie Worpress Custom Code - 500 punktów (usługa programisty)
- 1x Środowisko deweloperskie (DEV) - kopia strony gdzie można testować wtyczki oraz nowe funkcjonalności bez widoczności dla użytkowników
- Środowisko testowe klienckie (UAT) - kopia strony gdzie można testować zmiany na stronie (bez wymaganego kontaktu z Magic-IT)
- Monitoring dostępności strony internetowej
WordPress Service Gold
- Hosting wliczony w cenę
- Naprawa usterek nie majacych wpływu na wszystkich użytkowników (gwarancja naprawy do 5 dni roboczych)
- Naprawa usterek mających wpływ na wszystkich użytkowników (gwarancja naprawy do 3 dni roboczych)
- Standardowe zmiany na stronie (gwarancja wdrożenia do 10 dni roboczych)
- Niestandardowe zmiany na stronie internetowej wymagające dodatkowej dokumentacji (gwarancja wdrozenia do 15 dni)
- Zgłaszanie usterek za pomocą e-mail
- Miesieczne doładowanie Worpress Custom Code - 1000 punktów (usługa programisty)
- 1x Środowisko deweloperskie (DEV) - kopia strony gdzie można testować wtyczki oraz nowe funkcjonalności bez widoczności dla użytkowników
- 1x Środowisko testowe klienckie (UAT) - kopia strony gdzie można testować zmiany na stronie (bez wymaganego kontaktu z Magic-IT)
- Monitoring dostępności strony internetowej
*Do każdej wtyczki WordPress, która nie jest domyślnie wspierana doliczamy dodatkowe 5 PLN/miesięcznie/netto
Wspieramy każdą responsywność strony




Najczęściej zadawane pytania
Co się stanie kiedy SLA nie jest wykonane
W przypadku kiedy SLA nie jest wykonany w 90 % firma Magic-IT nie pobiera kosztów w następnym miesiącu. Raport SLA wysyłany jest na życzenie klienta, za miesiąc poprzedni.
O co chodzi w "Criticality"
"Criticality" ma wpływ na to, które bilety ITSM są brane pierwsze pod uwagę w kolejkach działów wsparcia. Najniższe "Criticality" to very low, najwyższe to Very High
Co dodatkowo zawiera WordPress service
WordPress Service są prowadzone tak zwane zmiany/projekty standaryzacyjne. Są to zmiany, które mają na celu dostosowanie do globalnych standaryzacji. Takie zmiany/projekty standaryzacyjne są w większości bezpłatne. Jest to na przykład przejście z http na https (bezpłatne chyba że klient zażyczy sobie wykupienie certyfikatu SSL zamiast bezpłatnego certyfikatu www.letsencrypt.org).
Co dodatkowo zawiera WordPress service
WordPress Service są prowadzone tak zwane zmiany/projekty standaryzacyjne. Są to zmiany, które mają na celu dostosowanie do globalnych standaryzacji. Takie zmiany/projekty standaryzacyjne są w większości bezpłatne. Jest to na przykład przejście z http na https (bezpłatne chyba że klient zażyczy sobie wykupienie certyfikatu SSL zamiast bezpłatnego certyfikatu www.letsencrypt.org).
Jaki jest minimalny okres wsparcia?
Minimalny okres wsparcia wynosi 1 rok. Jeżeli umowa zostanie wypowiedziana w czasie trwania kontraktu, opłata za jego skrócenie wynosi 50% pozostałych (planowanych) faktur. Okres wypowiedzenia wynosi 1 miesiąc.
Nie jestem przekonany. Czy przewidziany jest okres próbny?
Przewidziany jest również okres próbny. Można przetestować nasze wsparcie. Podpisuje się z nami umowę i można od niej odstąpić do miesiąca od czasu rozpoczęcia wsparcia. W tym wypadku płaci się tylko za wykorzystany miesiąc.