[ITIL v3] Zasoby strategiczne – Strategic asset
16 stycznia, 2024Bezpłatny audyt stron Internetowych dla edukacji: Dlaczego warto wdrażać WCAG?
21 listopada, 2024Zmiany regulaminu w stosunku do poprzedniej wersji:
- Pogrubienie czcionki: Dodanie treści
- Przekreślenie: Usunięcie treści
Regulamin Usługi WordPress Service v3.0
Niniejszy Regulamin został opublikowany 20 listopad 2024
- Ogólne Postanowienia
- Niniejszy regulamin (dalej zwany „Regulaminem”) określa warunki korzystania z usługi WordPress Service (dalej zwanej „Usługą”), oferowanej przez Magic-IT, z siedzibą w ul. Wysłouchów 12A, 30-611 Kraków (dalej zwanej „Dostawcą Usługi”).
- Korzystając z Usługi, Klient (dalej zwany „Klientem”) akceptuje warunki zawarte w niniejszym Regulaminie oraz zobowiązuje się do ich przestrzegania.
- Opis Usługi
- Usługa WordPress Service świadczona przez firmę Magic-IT stanowi kompleksowe wsparcie techniczne dla stron internetowych opartych na systemie zarządzania treścią (CMS) WordPress, wraz z zapewnionym hostingiem. Poniżej znajdują się szczegółowe informacje na temat dostępnych pakietów oraz zakresu usług oferowanych w ramach tej usługi.
- Dostępne Pakiety WordPress Service:
- WordPress Service Bronze – Cena: 115 PLN/miesięcznie/netto
- Hosting wliczony w cenę.
- Gwarancja naprawy usterek nie mających wpływu na wszystkich użytkowników do 20 dni roboczych.
- Gwarancja naprawy usterek mających wpływ na wszystkich użytkowników do 12 dni roboczych.
- Gwarancja wdrożenia standardowych zmian na stronie do 30 dni roboczych.
- Gwarancja wdrożenia niestandardowych zmian na stronie wymagających dodatkowej dokumentacji do 60 dni.
- Zgłaszanie usterek za pomocą e-mail.
- Brak usługi programisty „Doładowanie custom code”.
- Brak środowiska deweloperskiego (DEV).
- Brak środowiska testowego klienckiego (UAT).
- Monitoring dostępności strony internetowej.
- WordPress Service Silver – Cena: 230 PLN/miesięcznie/netto
- Hosting wliczony w cenę.
- Gwarancja naprawy usterek nie mających wpływu na wszystkich użytkowników do 10 dni roboczych.
- Gwarancja naprawy usterek mających wpływ na wszystkich użytkowników do 6 dni roboczych.
- Gwarancja wdrożenia standardowych zmian na stronie do 20 dni roboczych.
- Gwarancja wdrożenia niestandardowych zmian na stronie wymagających dodatkowej dokumentacji do 30 dni.
- Zgłaszanie usterek za pomocą e-mail.
- Miesięczne doładowanie WordPress Custom Code – 500 punktów (usługa programisty).
- 1x Środowisko deweloperskie (DEV) – kopia strony do testowania wtyczek i nowych funkcjonalności bez widoczności dla użytkowników.
- Brak środowiska testowego klienckiego (UAT).
- Monitoring dostępności strony internetowej.
- WordPress Service Gold – Cena: 345 PLN/miesięcznie/netto
- Hosting wliczony w cenę.
- Gwarancja naprawy usterek nie mających wpływu na wszystkich użytkowników do 5 dni roboczych.
- Gwarancja naprawy usterek mających wpływ na wszystkich użytkowników do 3 dni roboczych.
- Gwarancja wdrożenia standardowych zmian na stronie do 10 dni roboczych.
- Gwarancja wdrożenia niestandardowych zmian na stronie wymagających dodatkowej dokumentacji do 15 dni.
- Zgłaszanie usterek za pomocą e-mail.
- Miesięczne doładowanie WordPress Custom Code – 1000 punktów (usługa programisty).
- 1x Środowisko deweloperskie (DEV) – kopia strony do testowania wtyczek i nowych funkcjonalności bez widoczności dla użytkowników.
- 1x Środowisko testowe klienckie (UAT) – kopia strony do testowania zmian bez wymaganego kontaktu z Magic-IT.
- Monitoring dostępności strony internetowej.
- WordPress Service Bronze – Cena: 115 PLN/miesięcznie/netto
- Opłata za dodatkowe wtyczki WordPress
- Do każdej wtyczki WordPress, która nie jest domyślnie wspierana, doliczamy dodatkowe 5 PLN/miesięcznie/netto.
- SLA (Service Level Agreement)
- Jeśli SLA nie jest wykonane w 90%, firma Magic-IT nie pobiera kosztów za usługę w następnym miesiącu.
- Raport SLA jest wysyłany na życzenie klienta, za miesiąc poprzedni.
- Dodatkowa zawartość WordPress Service
- WordPress Service obejmuje prowadzenie zmian/projektów standaryzacyjnych, które dostosowują stronę do globalnych standardów.
- Takie zmiany/projekty standaryzacyjne są w większości bezpłatne. Przykładem jest przejście z HTTP na HTTPS (bezpłatne, chyba że klient zażyczy sobie wykupienie certyfikatu SSL zamiast bezpłatnego certyfikatu www.letsencrypt.org).
- Minimalny okres wsparcia
- Minimalny okres wsparcia wynosi 1 rok.
- W przypadku wypowiedzenia umowy w trakcie jej trwania, opłata za skrócenie wynosi 50% pozostałych (planowanych) faktur.
- Zasady płatności i zarządzania stroną
-
Jeżeli faktury proforma nie będą opłacane, strona zostanie wyłączona. Opłata dodatkowa za ponowne włączenie strony internetowej wynosi 100 PLN netto. Wszystkie zaległe opłaty muszą zostać uregulowane. Informacja o tymczasowym wyłączeniu będzie widoczna na stronie internetowej. Odblokowanie strony może nastąpić w ciągu 24 godzin od chwili przyjęcia zgłoszenia o tymczasowe odblokowanie strony internetowej. W przypadku braku płatności po 5 dniach roboczych, strona zostanie ponownie tymczasowo zablokowana. W przypadku kolejnego odblokowania (brak płatności), zostanie nałożona dodatkowa opłata.
-
Po upływie 3 miesięcy nieopłaconych faktur, strona zostanie wyłączona przez Magic-IT. Strona zostanie całkowicie wyłączona (brak dostępności strony internetowej). Opłata za przywrócenie strony internetowej z dostępnej kopii bezpieczeństwa wynosi 500 PLN netto. Wszystkie zaległe faktury proforma muszą zostać uregulowane. Realizacja przywrócenia strony nastąpi po otrzymaniu wpłat na konto w ciągu 5 dni roboczych.
-
Po upływie 6 miesięcy od braku płatności, strona zostanie całkowicie usunięta bez możliwości przywrócenia z kopii bezpieczeństwa.
-
- Okres wypowiedzenia wynosi 1 miesiąc
- Criticality
- „Criticality” wpływa na priorytet obsługi biletów ITSM. Najniższa wartość „Criticality” to „Very Low”, a najwyższa to „Very High”.
- Okres próbny
- Przewidziany jest okres próbny, w którym klient może przetestować naszą usługę.
- Umowa może zostać odstąpiona w ciągu pierwszego miesiąca od rozpoczęcia wsparcia, przy czym klient płaci tylko za wykorzystany okres.
- Zgoda na Regulamin
- Klient wyraża zgodę na przestrzeganie i akceptację warunków określonych w tym Regulaminie poprzez opłacenie faktury proforma wygenerowanej przez Magic-IT za usługi świadczone na podstawie tego Regulaminu.
- Akceptując ten Regulamin, klient zobowiązuje się do przestrzegania wszystkich jego postanowień i jest świadomy, że naruszenie Regulaminu może prowadzić do rozwiązania umowy lub innych środków przewidzianych przez obowiązujące prawo.