5 pytań do zadania przed zaakceptowaniem pracy według Shane’a Hattona
10 sierpnia, 2023
Jak przetrwać w nieszczęśliwym miejscu pracy
17 sierpnia, 2023
5 pytań do zadania przed zaakceptowaniem pracy według Shane’a Hattona
10 sierpnia, 2023
Jak przetrwać w nieszczęśliwym miejscu pracy
17 sierpnia, 2023

Umowa SLA / Umowa o gwarantowanym poziomie świadczenia usług (SLA) – (ITIL Ustawicznie Doskonalenie Usług) (ITIL Projektowanie Usług) Umowa pomiędzy dostawcą usług informatycznych a odbiorcą. Umowa SLA opisuje usługę informatyczną, dokumentuje docelowy poziom świadczenia usługi, określa obowiązki dostawcy usług informatycznych i odbiorcy. Pojedyncza umowa SLA może dotyczyć wielu usług informatycznych lub wielu klientów.

Zobacz także: umowa o gwarantowanym poziomie wsparcia (OLA).

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support