![](https://s3.eu-central-1.amazonaws.com/wp-magic-it.pl-media/wp-content/uploads/2023/07/03204902/DALL%C2%B7E-2023-07-27-20.23.41-job-interview-oil-painting-150x150.png)
5 pytań do zadania przed zaakceptowaniem pracy według Shane’a Hattona
10 sierpnia, 2023![](https://s3.eu-central-1.amazonaws.com/wp-magic-it.pl-media/wp-content/uploads/2023/08/03204834/DALL%C2%B7E-2023-08-03-20.14.10-unhappy-at-work-oil-painting-150x150.jpg)
Jak przetrwać w nieszczęśliwym miejscu pracy
17 sierpnia, 2023Umowa SLA / Umowa o gwarantowanym poziomie świadczenia usług (SLA) – (ITIL Ustawicznie Doskonalenie Usług) (ITIL Projektowanie Usług) Umowa pomiędzy dostawcą usług informatycznych a odbiorcą. Umowa SLA opisuje usługę informatyczną, dokumentuje docelowy poziom świadczenia usługi, określa obowiązki dostawcy usług informatycznych i odbiorcy. Pojedyncza umowa SLA może dotyczyć wielu usług informatycznych lub wielu klientów.
Zobacz także: umowa o gwarantowanym poziomie wsparcia (OLA).