Umowa OLA / Umowa o gwarantowanym poziomie wsparcia (OLA) – Operational Level Agreement (OLA)

Jak przetrwać w nieszczęśliwym miejscu pracy
17 sierpnia, 2023
CookieYes | GDPR Cookie Consent – 3.1.2
22 sierpnia, 2023
Jak przetrwać w nieszczęśliwym miejscu pracy
17 sierpnia, 2023
CookieYes | GDPR Cookie Consent – 3.1.2
22 sierpnia, 2023

(ITIL Ustawiczne Doskonalenie Usług) (ITIL Projektowanie usługi) Umowa pomiędzy dostawcą usług informatycznych a inną częścią tej samej organizacji. Wspiera dostawcę usług informatycznych w świadczeniu usług klientom i definiuje dobra i usługi, które mają być dostarczone oraz obowiązki obu stron. Na przykład:

  • umowa OLA może być zawarta pomiędzy dostawcą usług informatycznych a departamentem zakupów, aby dokonywać zakupów sprzętu w uzgodnionym czasie;
  • pomiędzy serwisdeskiem a grupą wsparcia, aby rozwiązywać incydenty w uzgodnionym czasie.

Zobacz także: umowa o gwarantowanym poziomie świadczenia usług (SLA).

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support