Umowa OLA / Umowa o gwarantowanym poziomie wsparcia (OLA) – Operational Level Agreement (OLA)

Jak przetrwać w nieszczęśliwym miejscu pracy
17 sierpnia, 2023
CookieYes | GDPR Cookie Consent – 3.1.2
22 sierpnia, 2023
Jak przetrwać w nieszczęśliwym miejscu pracy
17 sierpnia, 2023
CookieYes | GDPR Cookie Consent – 3.1.2
22 sierpnia, 2023

(ITIL Ustawiczne Doskonalenie Usług) (ITIL Projektowanie usługi) Umowa pomiędzy dostawcą usług informatycznych a inną częścią tej samej organizacji. Wspiera dostawcę usług informatycznych w świadczeniu usług klientom i definiuje dobra i usługi, które mają być dostarczone oraz obowiązki obu stron. Na przykład:

  • umowa OLA może być zawarta pomiędzy dostawcą usług informatycznych a departamentem zakupów, aby dokonywać zakupów sprzętu w uzgodnionym czasie;
  • pomiędzy serwisdeskiem a grupą wsparcia, aby rozwiązywać incydenty w uzgodnionym czasie.

Zobacz także: umowa o gwarantowanym poziomie świadczenia usług (SLA).

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *