![](https://s3.eu-central-1.amazonaws.com/wp-magic-it.pl-media/wp-content/uploads/2023/08/03204834/DALL%C2%B7E-2023-08-03-20.14.10-unhappy-at-work-oil-painting-150x150.jpg)
Jak przetrwać w nieszczęśliwym miejscu pracy
17 sierpnia, 2023![](https://s3.eu-central-1.amazonaws.com/wp-magic-it.pl-media/wp-content/uploads/2023/07/03215747/cookieyes-150x150.png)
CookieYes | GDPR Cookie Consent – 3.1.2
22 sierpnia, 2023(ITIL Ustawiczne Doskonalenie Usług) (ITIL Projektowanie usługi) Umowa pomiędzy dostawcą usług informatycznych a inną częścią tej samej organizacji. Wspiera dostawcę usług informatycznych w świadczeniu usług klientom i definiuje dobra i usługi, które mają być dostarczone oraz obowiązki obu stron. Na przykład:
- umowa OLA może być zawarta pomiędzy dostawcą usług informatycznych a departamentem zakupów, aby dokonywać zakupów sprzętu w uzgodnionym czasie;
- pomiędzy serwisdeskiem a grupą wsparcia, aby rozwiązywać incydenty w uzgodnionym czasie.
Zobacz także: umowa o gwarantowanym poziomie świadczenia usług (SLA).